Wyłączenie właścicieli nieruchomości niezamieszkałych z gminnego systemu gospodarowania odpadami komunalnymi.
Od 1 kwietnia 2021 r. właściciele nieruchomości niezamieszkałych nie będą już objęci gminnym systemem gospodarowania odpadami komunalnymi (uchwała Rady Miejskiej w Lubinie nr XXIV/169/21 z dnia 17 lutego 2021r. zmieniająca uchwałę zmieniającą uchwałę w sprawie postanowienia o odbieraniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Miejskiej Lubin, na których nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne). Dotyczy to tych nieruchomości, na których w całości nie zamieszkują mieszkańcy, jednak w związku z prowadzoną na tej nieruchomości działalnością, np. gospodarczą, powstają na nich odpady komunalne.
V. Jak będzie wyglądała kontrola właścicieli nieruchomości niezamieszkałych?
VI. Gdzie uzyskać dodatkowe informacje? W celu pomocy właścicielom nieruchomości i udzielenia dodatkowych informacji prosimy o kontakt w godzinach 7:00 – 15:00 pod nr tel. 76 746 80 76/96/98. Adres: MPWiK Sp. z o.o. w Lubinie ul. Rzeźnicza 1, pokój 304.
Wykaz działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości
Sporządzono na podstawie rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości BIP UM LUBIN (stan na 03.02.2021 r.)
Przed planowanym przyjazdem, prosimy o zapoznanie się z Regulaminem określającym szczegółowe zasady funkcjonowania PSZOK oraz uzupełnienie i podpisanie Oświadczenia, stanowiącego załącznik do Regulaminu. Informujemy, iż nowy Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych będzie czynny od wtorku do soboty w godzinach od 10:00 do 16:00, poza dniami ustawowo wolnymi od pracy. Jednocześnie zawiadamiamy, iż obecny PSZOK będzie czynny na dotychczasowych zasadach do dnia 31 października 2022 roku