Od dnia 01.07.2013 roku właściciele nieruchomości położonych na terenie Gminy Miejskiej Lubin na podstawie uchwały Rady Miejskiej w Lubinie w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia wysokości stawki tej opłaty, zobowiązani są do uiszczania opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
Zmiany z 01.04.2021 zwalniają z obowiązku uiszczania opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi na konto Gminy Miejskiej Lubin właścicieli nieruchomości na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne. Nowe przepisy nakładają na tych właścicieli obowiązek zawarcia umowy na odbiór odpadów z firmą wpisaną do odpowiedniego rejestru.
Więcej informacji w zakładce ZASADY WPŁAT i WYSOKOŚĆ OPŁAT.
Informacja telefoniczna: 76 746 80 77/78/79/95
Przed planowanym przyjazdem, prosimy o zapoznanie się z Regulaminem określającym szczegółowe zasady funkcjonowania PSZOK oraz uzupełnienie i podpisanie Oświadczenia, stanowiącego załącznik do Regulaminu. Informujemy, iż nowy Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych będzie czynny od wtorku do soboty w godzinach od 10:00 do 16:00, poza dniami ustawowo wolnymi od pracy. Jednocześnie zawiadamiamy, iż obecny PSZOK będzie czynny na dotychczasowych zasadach do dnia 31 października 2022 roku